توسط دپرام
| پنجشنبه چهارم تیر ۱۳۹۴ | 8:1
پدیدآورندگان : نویسنده: دیوید برنز , مترجم: مهدی قراچهداغی , ویراستار: شهلا ارژنگ
موضوع : شناختدرمانی , افسردگی
ناشر : نشر پیكان
محل نشر : تهران
قطع : رقعی
نوع کتاب : ترجمه
زبان اصلی : فارسی
قیمت : 22500
نوع جلد : شومیز
قطع : رقعی
تیراژ : 3000
تعداد صفحات : 656
تاریخ نشر : 1378/11/5
رده دیویی : 0610689142
شابک : 964-6743-19-6
"در این تحقیق، از دیدگاه نظریه "یادگیری اجتماعی شناختی" به مشكلات جوانان نگریسته شده است. نویسنده بر مبنای تجارب بالینی خود، ابتدا مبانی نظری و شیوههای سنجش مختلفی را مطرح میسازد؛ آن گاه مداخلههای درمانی از نوع بازسازی شناختی و آموزش مهارتهای مقابلهای با رفتار را، هم برای كار با نوجوانان و هم برای آموزش و درمان خانواده، توضیح میدهد. بخش دوم كتاب به شرح نمونههایی از مشكلات نوجوانان و درمان آنها، كه به سه حیطه خانواده، همسالان، مدرسه و فعالیتهای آموزشی مرتبط اند، اختصاص دارد. گفتنی است برای تعیین اهداف مورد نظر در درمان هر مشكل، یك رویكرد شناختی ـ رفتاری به كار گرفته شده سپس توصیههایی برای به كارگرفتن روشهای درمانی مناسب مطرح گردیده است."
موضوع : شناختدرمانی , افسردگی
ناشر : نشر پیكان
محل نشر : تهران
قطع : رقعی
نوع کتاب : ترجمه
زبان اصلی : فارسی
قیمت : 22500
نوع جلد : شومیز
قطع : رقعی
تیراژ : 3000
تعداد صفحات : 656
تاریخ نشر : 1378/11/5
رده دیویی : 0610689142
شابک : 964-6743-19-6
"در این تحقیق، از دیدگاه نظریه "یادگیری اجتماعی شناختی" به مشكلات جوانان نگریسته شده است. نویسنده بر مبنای تجارب بالینی خود، ابتدا مبانی نظری و شیوههای سنجش مختلفی را مطرح میسازد؛ آن گاه مداخلههای درمانی از نوع بازسازی شناختی و آموزش مهارتهای مقابلهای با رفتار را، هم برای كار با نوجوانان و هم برای آموزش و درمان خانواده، توضیح میدهد. بخش دوم كتاب به شرح نمونههایی از مشكلات نوجوانان و درمان آنها، كه به سه حیطه خانواده، همسالان، مدرسه و فعالیتهای آموزشی مرتبط اند، اختصاص دارد. گفتنی است برای تعیین اهداف مورد نظر در درمان هر مشكل، یك رویكرد شناختی ـ رفتاری به كار گرفته شده سپس توصیههایی برای به كارگرفتن روشهای درمانی مناسب مطرح گردیده است."
منبع: http://vista.ir